Sammanfattningsvis

så har Viggo kommit hem från Kanarieöarna :) Såå härligt att han är hemma igen. Han hade köpt presenter till alla <3 <3

Vi har varit hela familjen och bowlat, det var så sjukt kul :D Måste göras igen snart! Sen har vi varit på Fyris Hov och badat, i dag var Tomas med ungarna och badade i Rimbo badhus dessutom.

My och jag åkte till hennes kompis Linn i dag, dom har en pudel också, lilla Smilla :) Så Linns mamma och jag gick en promenad med hundarna på sjön, My och Linn hängde med en bit, men sen så stack dom hem till värmen ;)

Fikade en stund och snackade lite om allt möjligt innan jag åkte hem, My hände med hem då också, dom han va en stund iaf och klockan hann bli mycket.

Lagade saffransfisk hemma. Gött. Sen blev det myskväll med chips och godis till Melodifestivalen :) Nu jobbar jag, men sista natten sen ledig vecka.

Barnen skulle till sin mamma i helgen, men dom blev kvar hemma i stället. Men dom ska dit en sväng i morgon iaf.

Är dålig på att höra av mig till kompisar just nu.... Men i love u vet ni.

puss.

Bild på Smilla och Rocco


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback