Sista jobbnatten :D

Om en timme är jag hemma!
Och i dag ska My och William komma hem, vad jag vet. Eftersom det är lov så kan dom ju stanna hos sin mamma någon dag extra, dom börjar ju skolan på tisdag, så bara dom är hemma till måndag eftermiddag.
Får se vad som händer.

Iaf, hade tänkt ta fram oxfilen till i kväll, men först måste jag veta om dom kommer hem, för jag vet att dom vill ha av den :)
Annars får den bli i morgon.

Jag är inte riktigt 100... Det har hänt lite grejer ju, som mina nära vet om, eller ja, några av dom, rätt få om jag tänker efter, och jag kan inte skriva om det här. Vissa saker går inte att visa för allas ögon eftersom det inte bara gäller mig.

Iaf, jag skulle på husdjursmässan i dag, hem och vila en timma bara sen i väg, men alltså, jag känner fan ända in i kropp och själ att jag måste vila.
Har dessutom huvudvärk och ont i magen.
Jag tror att jag hellre vilar i dag, tar nya tag i eftermiddag och satsar på en mysig kväll med hela familjen. Får bli så.

Helt klart, rent psykiskt så känner jag att jag behöver ladda batterierna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback