Bara några

timmar kvar!

Sen hem och sova en stund.
Sen får jag se om Viggo och jag åker på en liten shoppingtur innan det är dags för att hämta My och William eller om vi är hemma och bakar lite mer till kalaset som kommer vara på eftermiddagen.

Blir middag med släkten och fika efteråt :)
Mysigt.

Älskade William blir hela 9 år <3

Sen på kvällen så blir det våran lilla familj, samlad hemma. Ska fixa lite snacks och mys som William får välja, hinner handla det i morgon sen när jag hunnit prata med honom om vad han vill ha för något <3

Tiden går så låååångsamt just nu!!

Är trött, så det ska faktiskt bli skönt att lägga sig när jag kommer hem. Är så skönt att krypa ner lite kall och frusen i sängen och känna Tomas vända sig om och lägga sina varma armar om min kropp <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback