Bk!!

Yes, nu har jag och Rocco varit och tränat nere på BK.
Vi skulle träffa Roccos uppf Lina där, men vi var lite tidiga så jag körde lite agility på skoj medans.
Men oj så duktig! Han tog balansen och A hindret och stannade fint med framtassarna i marken på nedvägen, superduktig, vi har tränat det hemma, men bara på en plastlåda, blev väldigt förvånad över att det faktiskt fungerade :D

Tog lite hinder i följd och några tajta svängar och han var verkligen jätteduktig. Roligt att se :)


Sen körde jag lite lydnad. Nu var han tyvärr lite trött efter agility lek, men det går bättre. Han är snabbare, man han vinglar ut och har svårt att hålla fokus på mig någon längre stund. 
Är nöjd iaf, jag ska träna på att vara så inihelvete rolig nu bara, ännu roligare :D

Efter träning fick dom leka :) Nu lekte Rocco och Sam jättefint :)

Fina Rocco <3
Sam och Rocco
Spookie <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback