Gamla bilder... minnen. Man påminns hur fort tiden springer i väg..

Nu har halva natten gått, så 1½ kvar ;)

Längtar tills jag jobbat färdigt!

Ska bli så roligt, en bra vecka planerad!

På söndag först och främst är det en alldeles speciell dag, för då fyller William och kusin Linn år :D Firar tillsammans, ju fler, desto roligare <3

Ska bli så roligt.

hittade den här gamla bilden, hahaha, älskar Williams min! Vi hade såååå roligt! Gröna Lund är tradition, det gör vi varje år, två gånger / sommar har det blivit, men i år kanske det bara blir en, vi ska ju till Liseberg också.
Jag äääääälskar karuseller. Barnen ääääälskar att jag ääääälskar karuseller, haha :D



Hittade den här gamla bilden också, haha, fan va det sög att hugga av sig halva tummen!
Kunde inte knäppa brallorna själv första dagarna, hahaha. Sen varför jag då inte tog vanliga mjukis är en gåta..


Älskade lillkillen.... <3 Du har det bra  nu.



Älskade färgen, men mitt hår pallade verkligen inte, blev ett svintotrassel utan dess like, tappade hår, lockarna försvann...


Så här kan det gå om man lämnar ett barn själv i 10 minuter med ansiktsfärg i samma rum :S


Söta william

Mysan och Tora <3<3

Kärlek <3


Och så kom Rocco! :)


Sött...

Längtar ännu mer tills jobbhelgen är slut! På måndag blir det fika för hela familjen med goda vänner och det allra viktigaste, vår nya familje medlem ska ju hämtas då <3 hihi.

Var på djuraffären i dag och köpte nya bra skålar som kan hängas på gallret i kaninernas hage. Ska dela av hagen så får dom gå brevid varandra och vänja sig ett tag, ska boka kastereringstid till Happy på måndag, så dom får inte släppas ihop ordentligt förrän han har gjort det och läkt. Men det är bara bra, att få gå brevid varandra, nosa och vänja sig. Kommer bli toppen <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback