Its all good... :)

Yikes! Dag för arbete.... Efter massa ledigt.
Jobbigt bara att man fick hoppa på första dagen bakis  :-S Men jag mår bra, men jag hade ju hellre legat i soffan med barn och Tomas och kollat på en film <3

Hade tänkt att putsa fönstrena i dag, men det får bli another day, hann inte, kom hem från Tomas föräldrars hus så sent, då var jag tvungen att lägga mig och vila inför jobbnatten. Va så osugen på det, men tvungen, annars hade jag aldrig kunnat hålla mig vaken hela natten.

Så so be it.. får putsa efter helgen, lär inte hinna i helgen när jag jobbar, är ju lite prioriteringar då som gäller efter som tiden är begränsad, och jag prioriterar familjen innan städning i det här fallet ;D haha. Är ju helt ledig nästa vecka, så då hinns allt det med :)


Nästa vecka funderar vi på att göra en tur till Åland, sen MÅSTE My och jag gå på loppis och köpa kläder billigt som man kan göra cosplys av :D Synd att jag inte har en symaskin, då hade man kunnat göra lite bättre saker, men iofs, My är supernöjd och vi har roligt. Ska göra en Luigi cosplay till William också, hahahaha, han vill så gärna ha det :D
Han kommer bli supersöt <3

Ska försöka att inte planera in för mycket bara, tiden går fortare än man tror sen..

Sen lutar det väl åt att vi får en liten utökning till familjen, en vän till Happy, Mys kanin <3 Vi ska förmodligen åka och titta på den i morgon. Om det hinns med. Hoppas.
Dom är sinnessjukt söta <3

Allt är så lugnt och skönt.
Det uppskattar jag verkligen. Vem vill hålla på och bråka och tjafsa liksom.
Hoppas det håller i sig!

Nu ska jag gå och titta lite på tv tror jag bestämt... Ist för att sitta här och uppdatera forum en miljon gånger, iofs så chattar jag med My och Tomas... det tröttnar man inte på <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback