Nu...

sitter bara här och funderar. Finns inte så mycket annat att göra just nu...
Alla sover. Allt är tyst och lugnt.

Vill ha arbetat färdigt.

Det positivamed nattjobbet är att man är ledig så länge mellan jobbperioderna, hinner med att göra massa skoj och jag har alltid varit sådan som behöver mycket fritid för att hinna med allt jag pysslar med ;)
Det som är jobbigt med nattjobb är att man är helseg och som i jobbkoma hela jobbperioden och inte alls så rolig.

Vaknade alldeles för tidigt i dag, vilket resulterade i en tråkig Sofia där hemma :( Inte alls på humör. 
Men men, bara att bita ihop. Jobbade ju dessutom på dagen i går... Så de e klart.... Blir ju lite segt då kanske :)

Inte mycket jobb kvar nu, sen dags för ledigt iallafall.
Ska bli ruskigt kul att åka till Örebro med barnen. 

Måste komma ihåg i morgon att se till att det vi ska ha på oss och att alla badkläder är rena och så.
Annars har jag inga måsten alls i morgon, Tomas skulle åka i väg och bada med barnen om vädret var ok.


Ah.. ska sluta svamla.. Får fortsätta stirra dator dock, annars somnar jag nog, är väldigt trött :/
I morgon kommer jag sova som en stock!


Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback