Ny dag, nya möjligheter!

Nu har vi kommit upp ur våra sängar, Viggo, My och jag :)

Tomas ligger vaken i sängen, William sover som en stock :-O Men det är jobbigt att fyllar år :) Spänning och förväntan på presenter och uppvaktning. Sen var vi uppe rätt sent i går och såg på Karate Kid som William fick köpa på Ica, var dit och köpte lite chips, sen gjorde jag lite små sushi rullar och så hade vi det framför tvn. Jättemysigt <3

Sen somnade barnen och Tomas och jag inte långt efter.

Williams presenter då... Var rätt många ;)

Ett armband av äkta silver och läder (han älskar äkta silver och guld, haha)
En metalldetektor (har han önskat sig länge, han älskar att hitta prylar)
Bayblade grej
Shorts och t-tröja
Cd-spelare
Petter skiva och en absolut music
Pokemon kort och pokemon tidning
En luvtröja
Lego

Kan ha glömt något, som sagt, han sover så jag kan inte dubbelkolla ;)

Lyckad födelsedag var det iaf.

Men iaf, jag, Viggo och My ska åka in till Norrtälje nu, ska köpa lite mer kompostgrindar till nya kaninens hage, sen ska jag köpa nät, har blivit dags att byta nätet på uteburen. Och en sele till Rocco som djuraffären lagt undan till mig, fanns inte rätt storlek när jag var där sist. En hurrta Y sele, velat ha det läääänge. Perfekt passform.

Sen ska vi äta lunch med Jojjan ute är det tänkt.

William ska stanna hemma hos pappa och Rocco :)



Nu ska vi åka!


Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback