Sista natten!

Tjo, sen ledig en vecka :D

Sov ända till 15.30, men hade lite svårt att somna i morse iofs, men det var ändå väldigt länge :)

Sen har jag mest slappat, pratat med Viggo om hans kanin som vi hämtar på måndag, han längtar så han håller på att trilla av pinn <3

Har skurat badrummet och sen faktiskt klippt håret och gjort ansiktsmask. Tomas gjorde middagen så jag fick ju massa tid över ;D
Ska tona håret i morgon kanske.
Är så sugen på att blondera, men det blir tyvärr inte bra, mitt hår pallar inte :(

Men klippte nu iaf, var så trasigt i topparna, så tog av en ordentlig bit och ska hålla efter lite i taget sen så det inte får bli så där.



Sen har jag laddat upp och skickat massa kort på framkallning. Yeay! Så roligt att få in allt i album och kunna sitta och bläddra istället för att ha allt kvar på datorn.

Och i morgon är en stor dag!

Älskade Williams födelsedag!! Längtar!! <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback