En helt vanlig onsdag!

En bra dag har det varit i dag :)

Kom hem från jobbet efter 7. Möttes av en väldigt lycklig hund i dörren :) Plutten <3
Gav honom frukost sen gick vi och sov.

Va jättetrött! Vaknade inte ens av att Tomas klev upp ur sängen sen, vilket jag alltid brukar göra, även om jag somnar om direkt.

Vaknade av att Tomas väckte mig klockan 13. Hade bett om det.
Låg och försökte öppna ögonen i en halvtimme innan det gick ;) Sen steg jag upp och pysslade lite här hemma.

Vi skulle storhandla i dag, alla barnen ville följa med och hjälpa till, sen skulle dessutom Jojjan åka med oss hem från Norrtälje för att äta middag och fika hos oss, så då fick inte Tomas plats, men det var han rätt nöjd med ;) Slippa storhandla, haha.

Sagt och gjort. Handlade massor, skitjobbigt, men gick rätt fort ändå. 
Sen hem och sätta i gång med maten. Barnen hade ju önskat  hamburgare så det grillade vi. Mums!
Sen fika efter.

My, Rocco och jag körde lite agility på tomten, säga vad man vill om den där knasiga hunden, men han bara älskar det. När vi satt och drack kaffe så sprang han i sin tunnel typ en miljon gånger med sin pipleksak i munnen. Han älskade lilla pip-gris :) haha.
Så nu är han väldigt lagom trött för kvällen :)


Väldigt mysigt och perfekt väder att grilla och sitta ute och äta i :)


Vid 21 så körde jag Jojjan till bussen, och nu sitter jag här.

Killarna är hos grannen, men dom skulle komma hem till 22, så dom borde dyka upp snart, My sitter vid sin dator, så vi sitter vid varsin dator och chattar på msn och fb ;) haha. 

I morgon åker vi. Till Örebro. Ska bli överjävligt kul helt enkelt :D

Ska packa ihop det jag ska ha med nu strax så det är färdigt.

Beställde det här lacket i går :) My gillar dom :) Jag med, hihi.

Valde rosa, vi har redan svart.


Nej... nu ska jag nog sätta i gång med att packa ihop lite! 

Puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback