Fin helg!

Vi har varit ute på Vätö hela helgen :)

Nina, Emelie och Linn var där så vi har haft skitmysigt allihopa!

Rocco och Happy var med också.
Rocco med Linns mössa

Finaste Linn <3

På lördag morgonen så rejsade My och jag in till Norrtälje för att gå pudelpromenad där! Jag hade helt glömt bort att det skulle vara, men fick ett sms på morgonen av Roccos uppfödare, så vi åkte in. Till vår glädje så var Kerstin, Smilla och Linn där också. Linn är ju klasskamrat till My och Kerstin och jag har ju träffats lite med voffarna, Rocco älskar lilla Smilla <3
Efter promenad så fikade vi på hundfiket. Alltid lika trevligt :)

Roccos mamma Spookie


Rocco och Sam

Rocco <3


Innan vi åkte hem så fick My köpa dom efterlängtade skorna som jag lovat henne länge nu!
Snygga Converse, världens bästa skor!! :D Har beställt ett par till mig själv också faktiskt. Mina är helt utslitna.


Sen på eftermiddagen åkte jag, Tomas och barnen ut för att fiska strömming :) Det var askul, vi fick jättemånga napp :D :D
Rocco fick följa med. Han tyckte det var konstigt med båt.
Kom hem i går.
Hade en mysig kväll med sambo och barn <3

I dag skulle barnen ha åkt till sin mamma, men sen skulle dom inte det så dom får vara kvar :)
My och jag var på hundpromenad i dag, sen var hon i väg med sin kompis.
På kvällen var det fotboll för killarna och medans dom spelade så tillbringade jag, My och Rocco tiden tillsammans nere vid sjön.
Nu sover dom gott, nyduschade och bara två skoldagar kvar :)))))
På torsdag tar Mimmie studenten, underbara bästa Mimmie <3
Jag var 12 när Mimmie föddes. Jag minns när Petra ringde och berättade att hon var gravid. Jag grät av lycka. Mimmie har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta. Och nu är hon liksom vuxen. Helt otroligt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback