Fotboll!

I lördags hade William fotboll.

My ville vara hemma med Rocco så hon fick det, Tomas var ju hemma med men han sov, för han jobbade natt hela helgen. Men hon ville stanna hemma och sitta vid datorn iaf ;)

Vi åkte och mötte dom andra vid arkadien strax före nio. Viggo och William åt matsäck/frukost i bilen på väg till Norrälje.

Sen började matcherna klockan 10.

Tre matcher var det och den sista började strax före 12. William ville gärna att Jojjan skulle komma och titta på så jag åkte och hämtade henne med :)

William spelade superbra och laget var skitduktiga!! Kul när det går framåt :D Så duktig kille! Kul tyckte han att det var också, han sprang som en tetting och sa att han inte ens var trött :)

Viggo är med och hejjar :)
William i mitten någonstans ;D !


Efter att matcherna var slut så åkte vi upp till Intersport och köpte nya benskydd, killarna vill ha sådana som har en 'strumpa' på, som skyddar även fotknölarna, så köpte det :)



Efter åkte Jojjan och jag på McDonalds med dom

William ligger och smälter maten, med t-shirt och medalj som han fått från Rimbo cupen förra helgen :)


Sen lite bus ;)
William



Viggo



Sen åkte vi hem. Barnen skulle sova hos farmor och farfar för jag och Tomas skulle båda jobba en natt. Men innan det så åkte Tomas och jag med My upp till stallet och kollade när hon red :) Sen lämnades barnen till farfar och vi arbetade!
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback