Så där ja :)

Jag och barnen har varit på Vätö hela veckan :)

Har haft det asmysigt :D Tomas kunde ju tyvärr inte hänga med för han jobbar, och istället för att sitta här och glo i huset så åkte vi i väg.

Åkte i måndags kväll. Kollade lite på tv och myste när vi kom dit. Ungarna tog sig ett kvällsdopp :) Var ju inte där förrän klockan 22 typ.

På tisdagen så gjorde vi i ordning baguetter med ost, skinka, sallad och tomat och tog med oss till stranden, plus kaffe och saft :) Vi åkte till Åkerö på Rådmansö och badade där med min syrra, barnens kusiner Lisa och Tora, och så Petras vänner + deras barn.
Så otroligt skönt väder, barnen hade superskoj, var där länge, till strax efter 15 tror jag :)

Handlade lite på hemvägen, block och pennor bland annat. Så barnen har suttit i stugan och ritat en del.
Vi åt chicky bits till middag, barnen fortsatte med att bada och rita om vartannat, hur lyxigt är det inte med sjötomt?? :D

Somnade vid 23.30 gjorde vi. På onsdagen så gick vi upp före 9.30, åt frukost, packade ner smörgåsar, frukt och resterna av chickybitsen och stack till Lommarbadet och köpte dagskort på vattenrutchbanan :D Petra och tjejerna kom efter ett tag. Vi åkte vattenrutchbana och badade. Va så himla roligt!
Vi åkte alla på en gång, bara det att William lyckades snöra upp min bikiniöverdel med foten så den lossnade :-O hahaha.

Åkte hem vid 14.30, och den här gången följde Lisa och Tora med oss ut till stugan :D

Barnen badade när vi kom dit, igen, dom får aldrig nog :) Sen dukade vi ute och åt tacos. Så himla mysigt.
Sen fram med chips, godis och cola. Dom badade, ritade och kollade på film om vartannat hela kvällen tills vi stupade i säng strax före 24.

I dag, vaknade vi väl vid 10 tror jag. Åt frukost på altanen, sen badade vi och solade.
Min mamma kom ut vid lunch och fikade med oss, sen tog hon med sig Lisa och Tora tillbaka till Petra i Norrälje.

Jag och barnen städade undan i stugan, eller ja, dom badade och åt glass mest, jag städade ;) Men dom hjälpte mig med sina saker och sen så hjälptes vi åt att bära all packning till bilen.

Sen åkte vi förbi McDonalds och köpte en McFlurry Ballerina kladdkaka på vägen hem. Gotti :)

Kom hem vid 18 tror jag. Mysigt att se Tomas igen <3 Vi är sällan borta från varandra så här, hihi.

Sen har jag inte kunnat fota, min mobil har totalt lagt av :( Den ska in på lagning nu. Men tills dess så har jag sen stenåldersmobil, kan man lugnt sagt säga. Helt otroligt gammal. haha.
Men jag lånade Viggos mobil i kväll för att fota Williams senaste konstverk :D Titta bara :D 



I kväll har vi inte gjort mycket alls, pratat, spelat, pysslat och hoppat studsmatta :) Nu sitter My och jag vid varsin data, killarna leker i soffan. 

Världens bästa familj! Jag är djupt tacksam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback