Betraying the small hearts are the most evil you can do, yet it happens again and again, at some point you have to start putting someone else above yourself

BIR i dag :))
Med superfin kritik!


Nöjd! Han skötte sig fint. Skillnaden nu, när vi tränat så mycket lydnad och agility är att han kom in  i  'tränings-mode' när vi skulle in i ringen och efter. När han är i tränings mode så är han såååå underbar, pigg och taggad och framför allt superlycklig. Man ser riktigt hur glad han är!

I förrgår förresten, appropå träning så köpte jag en ny kampleksak till honom, en bäver med lång svans och en boll på. Den ska han enbart ha när han tränar. Och han älskar den. Han gör vad som helst för att få den, hihi. Så den tränar vi och leker med, gjorde det flera gånger i går och i förrgår, korta stunder. Och sen hajjade han direkt, han dog nästan av lycka när jag tog fram den. Är nog så det ska vara... hihi. Lär mig saker hela tiden.
Har tagit undan som bästa leksakerna och lagt den i träningspåsen. Helt plötsligt blev dom värdefulla som guld för lille hunden. Och kärleken till träning med mig höjdes ännu ett snäpp! Och jag blir påmind att träna mer, men många korta stunder i lek under dagen.

Kom hem rätt sent, Tomas hade precis kört My och William till deras mamma, hon skulle haft dom över natten, men ja, som ni förstår så blev de ju inte så.
Men det var jag och Viggo glada för såklart :)

Vi hade mys till earth hour, sen gjorde vi sushi som snacks på kvällen. Jag har varit väldigt trött, somnade till en stund på soffan vid 20, sen åkte ju Tomas till jobbet och jag vaknade 20.30, sen spelade barnen DS och så efter earth our, men Viggo somnade in på soffan och la sig i sängen efter en stund, My och William la sig nyss.
Dom verkade också trötta nu.

I morgon får vi sovmorgon, men när vi vaknat och ätit frulle så sticke vi hem till min mor och fikar och så, Tomas som sagt jobbar, så då får han sova i lite lugn och ro här hemma.
Usch.. jag är trött jag med! Ska lägga mig och läsa lite!

Den här killen är också trött!

Pusspuss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback