I am unstoppable

ojojoj.. har haft å göra!

Bloggandet har som vanligt blivit lidande.

Jobbar nu, då blir det att jag får lite skrivlust :)


Har haft en ledig vecka, varit i badhuset med barnen, är riktigt roligt att leka loss :) och dom älskar när man gör det, i bland har jag varit tråkigt och inte badat, bara 'passat' dom medans jag tagit en kopp kaffe och läst en bok, men det är slut på det tråkeriet! :)

Var på utställning i lördags, gick dåligt, nya tag nu till på lördag! Då ni. Haha.

I lördagskväll var vi till Bäcklösen, Tomas kompis Pekka bor där med sambo Anna och deras underbara bebis Vilja. Men så söt <3 När jag höll i henne så kändes det som om det var i går Viggo var bebis, åhh, så sugen man blir! Dom är ju så underbara.
Vi hade iaf väldigt roligt, satt väl uppe till 5.30 tror jag, sen stupade jag, Tomas kom och la sig en stund efter. Åkte hem vid 15 på söndagen.

En riktigt riktigt rolig helg.
Är väldigt glad att jag följde med.


Life's good...
Mår så bra... och nu börjar våren komma. Helt underbart.

Längtar nu tills jag jobbat färdigt, så man kan hitta på massa mysiga grejjer. Är lite segt när man jobbar.. Men lovade dom badhuset på onsdag eller torsdag iaf :)

puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback