I feed them, dress them, take care of them, guides them, living with them, keep my promises, love them more than life itself

Fullt ös i dag.

Fika hos mina föräldrar först, sen fika på eftermiddagen hos Tomas föräldrar :)

Sen lite läxläsning hemma på eftermiddagen innan kvällen avslutades med legobyggning och datatid.

Alla somnade skönt och Tomas åkte till jobbet.

Men sen kom William uppspringande och kräktes :( Nu ligger han i soffan och har tittat lite på Solsidan och har kräkts några gånger till, men nu verkar han iaf somna. Han får sova i soffan, vill inte väcka honom nu när han väl somnat. Hjärtat... Stackarn :(

Hoppas han slipper kräkas mer i natt nu. 

Ska vänta ett tag innan jag somnar.. vill ju inte att han ska behöva kräkas själv! Fast jag är helt säker på att jag vaknar om han kräks igen. Såklart, de gör man ju. 

Natti natti på er...

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback