to cope with difficulties in life, get well from his sick mental health, one must see the truth

Fredag och sol :D :D

Kan inte bli så mycket bättre!

Hade en mysig kväll i går, satt och tittade på Sveriges värsta bilförare, barnen gick sen och lade sig vid 21, Tomas och jag kollade vidare på Lyxfällan och BB, sen slank det ner ett glas vin också :)

Pratade och myste fram till 2 ca, sen la vi oss.

Gick upp med barnen i morse, dom har åkt till skolan för ett tag sen. Gick med dom till bussen och sen ner i tvättstugan för lite tvättjobb.

Nu väntar jag bara på att mitt bakade bröd ska bli klart så jag kan åka i väg till Tessan :D Ses så lite när jag jobbar.... :((

Men nu är jag ledig... wiee!

Hoppas att barnens nya jackor kommer i dag, när jag spårar kollinumret så ser det ut som det skulle kunna gå i dag... Men vem vet :) Får sms avi, brukar inte komma före lunch, så får väl vänta lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback