Wiie :D

Allt är supertoppen :)

jobbar min sista natt nu, sen ledig en hel skön vecka!

My och William har varit hos sin mamma sen i måndags och Viggo åkte hem till mina föräldrar för att hänga med morfar samma dag. Han ville absolut ta med sig Rocco och eftersom jag ändå skulle jobba så fick han lite motvilligt det då!


Åkte för att hämta dom i dag :) Det var härligt :D Glad hund och glad unge :love:

My och William skulle egentligen stanna hos sin mamma till fredag, men dom ville hem idag så det fick dom sååååklart! Så när jag och Viggo åkte i från mormor och morfar så hämtade vi upp M och W på hemvägen, sen var alla samlade hemma! :love:

My pysslade med sin älskade kanin, William tog fram penslar och färg och målade ett papprör till ett svärd :) Viggo spelade data med Tomas.

Jag var tyvärr tvungen att åka till jobbet, men sista natten :) I morgon ska dTomas åka och bada med dom, jag behöver sova en stund, sen har jag planer att ta barnen och åka till jojjan och fika eller något på eftermiddagen, om hon orkar.

William ville också ha puslvärmare som jag hade gjort till My, så det har jag stickat till honom nu, My har beställt en mössa, så ska sätta i gång med det nu, även om jag inte har direkt något bra garn till det, men får bli det som finns nu då, hon ville ha en genast nämligen. Fast jag hinner nog knappast klart med den i natt dock.

Men hade tänkt att sätta fart nu iaf.


Sorry för bildfattiga inlägg... Har skrivit mest på jobbet och har inte orkat ta över bilder då.. men ska, nu när jag är ledig :)

Men nu ska jag sätta fart...

puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback