Äntligen!

Äntligen var det måndag och dags för att My skulle komma hem :)
Mötte henne efter skolan och vi gick en liten promenad ner till sjön med Rocco där han med glädje badade ;) Liiiite mindre glad matte eftersom han var nyduschad och nyfönad, men vad gör man inte O:-)

Åkte hem sen och så småningom fixade vi middag.
William var jublande glad, för Wii dosan han beställt kom i dag. Han älskar lego, så den här bara var han tvungen att ha! Som tur var så hade han pengar så han fick beställa den då. Eftersom vi egentligen behövde en till dosa så la jag till lite. 



Barnen fick muffins till mellis, bakade i går, vaniljfyllda chokladmuffins :)


Sen efter ett par timmar så gjorde vi middag, vi hade rester kvar sen i söndags, så vi gjorde pytt i panna på det, med rödbetor och stekt ägg, yummie :D 

Sen var det dags för fotboll för pojkarna.
Jag åkte med dom dit och sen gick jag, Tessan och Sara en timme med hundarna. Sista kvarten i spöregn :S Rocco som jag fönade för andra gången i dag efter hans bad i sjön fick nu bli fönad en tredje gång när han kom hem. 
Hans pudelpäls blir inte så fluffig och fin om den får självtorka O:-) Sen så frös han dessutom, så det så!!

My hade jag shoppat lite till i veckan när jag stötte på lite rea när jag och Tessan var på Åkersberga centrum. Bla den här som hon blev superglad för, den fyndade jag för blott en hundralapp!


Hon var superfin i den <3
************************


Hade en mysig kväll med Tomas i går. Kan ju säga att när man jobbar så mycket natt bägge två, så har man ju inte så många lediga kvällar med varandra, men man tar vara på dom man har :) 

Men i natt jobbar han, fyra nätter framåt.

Håller på att baka bröd nu, på dinkel och graham! Nu Big Brother sen lite klickerträning med voffe som vilar just nu.


Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback