Lovely Monday!

Har haft en tuff jobbvecka! Jobbade ju måndag till tors morgon, sen fick jag jobba extra en natt till så det gjorde jag. Var ledig fredag, sen jobbade jag igen ett pass på lördagen, ledig söndag och nu jobbar jag i natt :-/

Men jag har semester helgen som kommer så blir ledig i två veckor :D :D
Barnen är ju lediga tor-fre från skolan så vi planerar att åka ut till Vätö. Nina ska vara där med sina barn, sen skulle Jojjan ha Lisa och Tora en dag med, så då kan vi hitta på något skojs allihopa kanske :)


Barnen kom hem i dag :) Dom har ju varit hos sin mamma en vecka. Fast vi träffade dom i går, för då fick vi 'låna' dom, för vi skulle fira Viggo med Tomas familj :-) Dom kunde ju inte i måndags när han fyllde år. William kom dessutom till oss redan på lördagen och åkte ut till mina föräldrar där Viggo var och sov över. Dom saknar varandra jämt när dom är i sär <3


Hämtade iaf My från skolan, sen åkte hon och jag förbi djuraffären där jag köpte ett medicinskt schampo till Rocco som har fått våt eksem :(((( Men det är bättre nu och jag tror jag kan få bukt med det. Dock har jag fått raka stora delar av honom så han är inte vacker precis :((

Efter djuraffären så var vi förbi en loppis :D My köpte ett diadem (helt nytt med prislappen kvar ), jag köpte två urfina skålar, ska ta kort på dom i morgon sen! Och så köpte jag en bok med spökhistorier till barnen :)

Sen hem! My skötte hand om sin kanin och så, sen ville hon sitta vid datorn ;) Jag, killarna och Tomas spelade tv-spel. Ett fighting spel. Jag är en sorgligt dålig förlorare. Tyvärr. Helt  otroligt dålig.


My och Viggo var ute och lekte på studsmattan också.

Sen hade jag ju beställt lite nya kläder till My, och några shorts till William. Men glömde ta kort på det också, men i morgon! Då :)
My skulle ha en av klänningarna i morgon och William sina nya shorts :)
Viggo fick nya shorts och skjorta av Jojjan i födelsedags present (+ teknik lego) så dom shortsen ska han ha på avslutningen sen så han får vänta med att använda dom i skolan :)

Fikade lite tillsammans på kvällen... Dagen middag var falukorv i ugn. I morgon blir det skitvarmt så tänkte göra ngn pasta sallad... Det gillar ungarna också.

Jojjan och jag håller dessutom på att planera in en resa med övernattning på hotell med ungarna till Örebro och bada på deras äventyrsbad. Det är så sinnesjukt himla kul där :D :D My och William har aldrig varit där, men vi har ju berättat om det så dom är riktigt sugna :D Ska bli asakul.


Kanske lägger in lite bilder sen... Har sladden till mobilen i ett annat rum ;) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback