Sol sol sol!

Härliga dagar! 

Man vill bara vara ute :D Lite blåsigt men det skiter jag i!


I går var vi på hundpromenaden, Roccos uppfödare kom dit med Roccos mamma Spookie och lilla söta Sam.
Alla tre... 

Bilden är tagen av Lina Moe
Dom hade himla roligt, men Rocco är lite, hrmm, bestämd med hur saker och ting ska vara. Så han leker lite fult emellanåt med vissa. Denna gången lille Sam. Rocco vill gärna leka spring lekar men blir irriterad när han inte kommer ikapp eller om sam kommer i kapp :S Han vill vara bäst helt enkelt O:-)
Men jag tror det ger med sig lite, det är bara på få hundar han uppför sig så, unga spolingar i samma ålder eller stoooora hundar, och där är det ju att han är osäker och vill hävda sin rätt. Lite för mycket ;)

Simmade lite gjorde han i vanlig ordning :)

Har tränat lite ute i solen. Fotposition, lite klicker-trick och slalom.
Blev förvånad hur bra fot satt :D Efter som han är lite seg så startar jag alltid asfort nu, så jag ska fortsätta så. Sen behöver man ju inte kuta omkring på planen när man väl tävlar. Men hemma gör vi så ;D 


Barnen kom allihopa tidigt från skolan idag, skönt. Nu sitter dom och spelar och så, vill egentligen att dom ska vara ute, men samtidigt är dom lite sega efter skola hela dagen. Dessutom ska My klippa gräset sen (hon vill få ihop pengar) och pojkarna kan jag nog föreslå lite studsmatte hopp om en stund :)


Tomas sover. Det är tråkigt!!!! :O Men snart vaknar han nog.


Till middag blir det korvstroganoff :)
puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback