Of course, I know. I also know the pain. I can actually feel compassion. Even if everything has gone wrong. More than once. Breathe.

Hejsan på er alla!! :)




Jag har haft en toppen helg och en toppen måndag.

I går fyllde nämligen min Viggo 10 år :D :D :D

Vi firade honom på morgonen med lite tårta och sång ;) William hade köpt en dart-tavla fast med kardborrebollar ist för pilar och en fotbollspump, My hade köpt en modell traktor och Rocco (;P) hade köpt en ny fotboll eftersom han har bitit sönder Viggos ;D


Sen efter lite firande så åkte barnen till skolan och My och William skulle hem till sin mamma efter skolan.
På eftermiddagen kom Bittan förbi, hon hade med sig en present, ett Krocket spel :D Superskoj! Sen kom mina föräldrar och Colin :)



Dom hade ju lagt till pengar till en telefon, en ny experia X8 :) så den gav vi då, den var alltså från oss och mormor och morfar.
Sen hade Tomas varit nere på Björks och handlat en byggsats, pansarvagn och lite lego och gjort en egen nyckel med aik tryck på :) Super bra.

Viggo var mycket nöjd!

En annan mycket rolig sak är att min älskade barndomsvän Sofie födde sin lille son denna dag <3<3 Så samma dag som Viggo, fast 10 år senare :D hihi.

På eftermiddagen tog hennes syster Helene, (som är lärare i småskolan på barnens skola) och frågade om jag ville åka med henne till BB :D Och det ville jag ju!!!! Var roligt, vi pratade om allt möjligt, vi har ju träffats mycket i stallet förut så vi känner ju varandra :) Så det var extra roligt med sällskap.

På BB fick vi hålla i den lilla underbara Devin som hade två väldigt trötta men lyckliga föräldrar <3 Sofie hade dock fått kämpa, legat i 24 timmar innan det tillslut blev akut kejsarsnitt :( Stackaren, nu hoppas vi att återhämtningen iaf går smidigt.






I helgen som var så va jag och My på klubben och hjälpte till på agility tävlingar :D Man blir riktigt sugen och en extra push att träna mer!
Såg massor av Shelties som My drömmer om att få köpa, men tyvärr kommer det att dröja, men när vi flyttat till större så kan hon nog få en sådan, jag har gärna en hund till i familjen ;)


Nu ligger alla barnen hemma och sover, My och William kom hem i dag igen :) Jag är på jobbet, en natt till efter denna.
I morgon agility träning. Jobbar på slalomet... 4 pinnar går ok!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback