Härliga fredag!

Haft en bra vecka :) Men en vecka av jobbnätter så det har inte hänt så jättemycket här.

Har varit nere på klubben och kört agility med gänget i onsdags, det var superkul och Rocco börjar förstå och jag med :) Har påbörjat slalom här hemma nu på tomten.
I går var jag på promenad med Tessan och Sara. Sara har skaffat en JRT valp! Men sååååå söt, mitt hjärta smälte.
Hon heter Nicki och var så tuff och gullig! My höll på att smälla av när hon såg henne.
Titta! Så gullig!


Rocco passade på att bada i sjön när vi gick förbi :S  Stog och skrattade åt Tiana som hoppade i, då i min ofokuserade minut så kommer Rocco rusande och hoppar i innan jag hinner säga stopp!
Sen passade han på att springa lite i sanden på planen brevid också!
Ni anar inte vad vi längtar efter sommarfrisyr ;) Ser ut som det blir dags för det på tisdag!
Har testat Scalibor halsbandet mot fästingar. Ville ha expot, men all badning som kommer bli  i sommar + all shamponering så kändes det omöjligt. Men halsbanden har fungerat bra! Han har inte kliat eller varit irriterad. Så det är bra. Dock så tovar pälsen något så inihelvete där halsbandet sitter :S

I går kväll var jag kreativ och gjorde egna träningsleksaker till Rocco.
Av fleece och tennisboll med pip! Perfekt, nästan gratis och rolig.



Behövde någon som är fladdrig men lätt att kasta. Fleecefilten kostade 10 spänn på Ikea och bollarna som är tennisboll med pip kostade 60 spänn för tre stycken. Ville ju gärna ha ett pipljud me då killen gillar det.

Ska faktiskt iväg och storhandla i dag, blir i uppsala för jag ska handla en låda som jag ska träna kontaktfält med på Ikea, då ska jag nog shoppa ett par extra filtar ;) 

Nu ska jag ta lite frukost, sen en promenad med Rocco innan vi åker och handlar. Han får nog följa med och ligga i bilen. Gillar att åka bil :)
I morgon har VIggo och William fotbollsmatch, sen ska My och jag med min syster JOjjan och Lisa + Tora gå på hundfiket :D
Ska bli så kul!
Men nu ska jag sätta fart med lite göromål!

Bonusbilder <3<3<3<3<3<3<<3
<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback