Bollar i luften :D

Härligt, i dag har jag hunnit med en del trots att jag sovit bort halva dagen efter nattens jobb.

Har städat, gjort mysigt med brasa i spisen och tända ljus, bakat bröd och lagat mat. 
Thomas hämtade My och William idag också, + mys kompis Ida som ska sova här.

Själv ska jag till jobbet!

Har tömt mitt akvarium. Ska möblera om lite i morgon, hinner inte med mer just nu, ska ju snart i väg. Har lite virkprojekt med mig.

I morgon ska jag till Kista galleria för fika och mys med Micki, sen på hemvägen ska jag förbi Matildas tygaffär och handla filttyg som jag måste ha till en del saker jag virkar.

Nu åter till potatislimpan!!


Blev ingen träning i dag, Thomas sa bestämt nej för jag behöver vila (?) jag är lydig och gör som han säger (eller lat?)


PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback