Bra dag!

Efter en protein drink så gick vi promenad och efter det så gjorde jag ett bra pass på gymet :)
Hem, lite lättyoughurt till lunch och pulade lite hemma.
Dock somnade jag väldigt sent natten innan så jag var väldigt trött, så la mig och vilade en timme.

Sen kom barnen hem från skolan och vi pratade och pysslade lite. Allt har lunkat på som vanligt :)
Sen åkte jag in till Rimbo, handlade lite nytto saker, tankade, köpte batteri till min våg, tog en banan till mellis! Och så en timmes promenad med Tessan. 

Sen hem och middag. Kyckling i röd curry. Smaskens. Jag äter broccoli i stället för ris ;) Fast grabbarna älskar broccoli så dom äter det med, fast ris också.

Och nu sitter jag här och är jävligt nöjd med mig själv. Blir jag sugen på något så ska jag ta en micro omelett som jag blivit tipsad om, men känns bra just nu.
Stenhårt sista biten nuuuuuuuu!!!!

I morgon ska jag jobba 13.30-21.15, killarna ska på kalas... 
Ska på gymet innan. Inte trodde jag att jag skulle gilla gymet så mycket!

Nu ska jag ta lite kaffe.


Föresten så det här med en till hund, det blir en, men inte riktigt bestämt hur och vad, men såfort det är klart så kommer det massa info såklart  :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback