Dåligt med bloggning...

Har haft ett par bra dagar med barnen, men dagarna genomsyras nu mest av Thomas och mitt pratande om valp. 
Vi får se hur det blir. Ska prata lite mer i dag. Disskuterar nu för och nackdelar. Jag tror ju att det kommer mycket positivt med en till, dom har varandra lite och så.
Thomas tycker att Rocco är pipig när jag inte är hemma och därmed lite jobbig, men det lär ju iallafall inte bli värre om man har två... Snarare bättre??

Sen ekonomi också, men Rocco är ärligt talat inte så dyr i drift.

Det största är väl att vi bor lite trångt, vilket jag håller med om, men en sötis tar ju inte så mycket plats :love:

Ska jobba i natt, jobbade natten som var. Skapar :D haha.

Kommer med bilder sen :)

Sen kan jag tala om att Thomas följde med mig till gymet i går :D Så roligt att han kommer i gång. Jag körde ett stenhårt pass, blodsmak i munnen pass ;)

Så härligt. Siktar på cirkelfys i morgon.

Puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback