Dans Fuego!

Vaknade klockan 14, har ju jobbat i natt :)

Upp, åt frukost och i väg till Friskis!
Dans Fuego! Hur kul som helst :D :D En timme flög i väg. Det var så himla roligt. Men lite svårt, så man konsentrerade sig ju mycket på att hänga med och alla steg, så jag hade kunnat fortsatt ett tag till.
Tränade en halvtimma på gymet efter. Skönt.

Viggo var med Jojjan i dag och skulle äta middag med henne, Thomas ville äta resterna från i går så jag gjorde min nuvarande favorit, microomelett med broccoli ;)

Efter det chokladpudding!! Jag bara ääääälskar choklad! Utblandad i minimjölk är det knappt 120 kcal :D Så värt! 

Natt jobb i natt igen, natten som var så skapades en Tiger, i kväll ska jag virka klart på mina vantar som jag hållt på med ett tag. Sen vet jag inte :) 

Hörs nog senare.
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Fin blogg :D

Hur är det?:)

2011-11-19 @ 20:51:04
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: Micki

Går det inte göra huvudet och flugan på skelettet i "a night before christmas"? :)

Skulle nog vilja ha ett par tofflor. Behöver du längd på foten då? Turkosa, rosa eller lila :)

2011-11-20 @ 00:44:38
Postat av: fia

Du menar att du vill ha ett litet skelettansikte med fluga bara? Borde gå ev, ska kolla lite efter ideer.

Tofflor kan jag göra. Sms a längden på foten, räcker bra :) Puss

2011-11-20 @ 00:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback