Friskis & Svettis

Blev väckt klockan 14 av sambon :) Låg och slöade i nästan en timme till ;)
Gick upp och klädde på mig sen promenerade vi ner till bussen och mötte upp barnen.

Sen hem och tog lite kaffe och lätt youghurt. Börjar planera för middagen, blev simpelt, fiskpinnar, ris och gräddfilssås. Men då ringde det från Friskis, blev frågad om jag kunde stå i dag 17-19. Hade sett fram emot en soft kväll hemma, men tackade ja ändå, kan vara bra att ha ett par timmar innestående om jag behöver vara ledig och så kan jag passa på att träna efteråt då dom inte stänger förrän 21 :) Sen börjar ju jag jobba, så tänker inte åka hem emellan, tråkigt, men hinner ju bara hem och vända såfall.

Pojkarna har spelat brädspel, The Amazing Labyrinth (skitkul btw) och schack, My satt vid datorn och Thomas höll på att skruva i sär sin xbox.
My hade virkat på syslöjden i dag så nu ville hon virka hemma :D Men jag lämnade kvar alla mina virksaker på jobbet i morse eftersom jag ändå skulle jobba en natt till, men i morgon tar jag med dom hem så kva vu virka :D Roligt!!

Är ju ledig en hel vecka efter i natt, skönt att vara ledig i helgen, synd att Thomas jobbar bara, men är ju så rätt ofta. På söndag så ska vi på farsdagmiddag hos svärmor och på  dagen ska jag fika med Micaela :D :love: Var superlänge sen.

Nästa vecka är Thomas och jag lediga tillsammans hela veckan nästan :) Tyvärr är ju My och William hos sin mamma då, men vi har planerat att åka till Uppsala någon förmiddag och strosa lite, äta lunch och mysa. Annars står det mycket träning på schemat!!
Thomas har sådan otrolig träningsvärk fortfarande sen i måndags så han får nog ta det lugnt veckan ut och köra i gång nästa vecka igen. Känner igen det där, jag hade precis så, smärta. Man skulle nog ha mjukstartat lite. Men det gick ändå över rätt snabbt, efter en veckas vila så blev det stor skillnad.
Kunde dessutom (stolt) visa upp mina nya fina magrutor för Thomas i går. Dock måste man stå i rätt ljus och vinkel för att dom ska synas, haha. Men jag bryr mig egentligen inte om det, bara magen är platt :P

Tyvärr hann jag inte äta någon middag och ingen kommer det bli heller eftersom jag kommer åka till jobbet direkt efter jag tränat. Får köpa en måltidsbar här, nyttiga och suuuuuuuuuuuupergoda :D En kaffe och en colalight att skölja ner den med ;)

Så nu.. middagsdags!

Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback