I dag blir det jobb :)

I går åkte vi till badhuset med killarna, My var ju hos en kompis.
Jag gillar att bada (förutom att jag är så frusen) men jag ogillar att träningssimma, är så sjukt tråkigt. Men jag gjorde det en halvtimme iallafall.
Fikade där och så, mysigt. 

Efteråt så åkte Thomas och handlade lite småsaker medans jag och pojkarna gick en promenad med Rocco, mysigt men lite kallt. 

Till middag åt vi spenatsoppa som killarna förvånande nog gillade, sen efter det våfflor :) Gött. Fast jag tog bara en pyttebit våffla.

Virkade lite som vanligt på kvällen, denna lille godbit kom då till!



Sen fick den lille voffen ett halsband :)



I dag så ska jag stå på Friskis i repan, träna innan, sen jobba! PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback