Sov läääänge

I dag sov jag bort halva dagen, typiskt!
Aja, va ändå skitväder.

Rocco och jag gick ut en sväng efter jag vaknat, släppte först ut honom, men trots att han inte varit ute och kissat på över 12 timmar så vägrade han gå ner från trappen för det duggade och blåste.
När jag gick med så gick det dock bra ;)

Sen kom William hem från skolan, vi fikade och pysslade lite.

Senare på eftermiddagen så skulle jag hämta Viggo hos en kompis, så då tog jag med mig My och William så åkte vi förbi Tessan och tittade på hennes mopsvalp Trixi :) Sötnöt!
Bestämde att vi ska ses i morgon bitti och gå en promenad, sen ska jag passa på att gå och träna efter! Måste få den där hårda platta magen nu!!!!! Ska till gymet i morgon + fredag, sen danspass på lördag. Gymade ju i måndags, så gör jag inget på söndag så är det ju iallafall fyra pass denna vecka. Bra!

På söndag är det ju dessutom första advent, så då tänkte jag baka lussebullar och köpa hem glögg. Alla är lediga, så då kan man ju passa på att ha lite mysigt. Dock ska My och jag till Globen på eftermiddagen, så får väl se hur man hinner med bak, måste börja tidigt :) Annars köper jag lusse me, för fre + lör jobbar jag extra kvällstid och kommer inte hinna med något annat direkt. Förutom gymet ;)

Vi kom hem lite sent, så blev lite sen middag, barnen började ju leka med Filip och Tessan och jag fastnade i massa hundprat som vanligt.
Efter maten så slöade vi mest, jag har dock gjort lite nytta och bakat bröd. 

Håller på att virka på en apa. Dock fick jag riva upp hela kroppen, blev inte bra. Hittar på eget mönster, därför tar det lite längre tid, men är roligare att ha hittat på helt själv. Den har ett huvud och två öron iallafall :D Alltid något ;)

Nu sitter jag mest och kämpar mot mitt chokladbegär :( Ska försöka sova snart.

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback