Träning sedan slapp fredag!!!!

I dag skulle William på sin Halloween fest, men så får ungen feber i natt :( :( Så besviken kille.
Han har ätit alvedon och mest legat nedbäddad i soffan i dag.
Nu har han bett om att få åka ett snabbis till festen och säga hej och visa upp sig lite, vi hade ju handlat lite till hans utklädnad :/ Men vi kom överrens om att han kunde få åka dit och vara där en kort stund.

Så nu har jag sminkat honom och fixat lite :)
Är nere på friskis så Thomas och William är här också. Tränade på gymet och nu står jag i receptionen till klockan 19.
Skönt att ha tränat :D Misstänker att jag inte kommer hinna med det riktigt i helgen.
Men skulle vilja gå på Intervallflex i morgon, men får se om tid finns :)

Nu ska jag göra lite nytta här :)

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback