@ work

Nu äe jag på jobbet. Kollar lite på lyxfällan. Vilka lirare det finns ;D

Är hungrig igen :/ Åt halva måltidsbaren (choklad, sjukt god, helt magiskt god) sen åt jag andra halvan efter träningen. Har ju förstått att man ska äta efter träning. Så jag gör lydigt det, men gör det verkligen skillnad?? 

Hur som så blir det ett mellis lite senare i natt. Men inte än, har ju min 3-4 timmars regeln ;) Inte äta mer sällan än 4 timmar, men absolut inte oftare än 3-4 timmar heller.

Sen verkar det sticka i vissas ögon.. Men jag mår bra. Mår toppen faktiskt. Jag svälter inte. Sen är jag ju iofs ganska resultatinriktad och vill ha resultat fort. Så är jag alltid när jag får för mig något, det brukar lugna sig rätt snabbt.

Virkprojekt för i natt är nog en mössa.... :)


PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback