Äntligen hemgång... snart :D

Kul natt för Johanna och jag kom på att vi virkat fel :S Men alltså, inte konstigt att mina virkgubbar sett ut som fan! 
Nu när Johanna kom på hur man gör rätt så föll allt på plats och grejerna började bli fiiiiina :D Tyvärr så kom vi på det rätt sent, så när jag väl kom igång med mitt nya projekt så var klockan så pass mycket så den är bara halvfärdig, meni natt så :)

När jag kommer hem så ska jag hjälpa Viggo att göra sig klar till skolan och sen sooooooooova! Blev ingen träning i går, får se i dag, vet inte om det är något pass som passar, men imorgon! Då ska jag gå på en gyminstruktion sen efter det cirkelfys! 


Men nu är jag baaara trött. Men ska bli mysigt att äta lite frukost med Viggo när jag kommer hem :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback