Globen :)

Var ju på Globen, Batman Showen med killarna och Jojjan i dag :D Var jätteskoj och för ungarna är det stort att få vara i Globen :)



My och Thomas var på egen hand i stockholm (My kommer ju få gå på Globen horse show istället) och dom hade också haft roligt :) Sällan dom får egentid så det var bra. Iallafall så hoppade dom på samma buss som oss på hemvägen, och vi hoppade av i Söderhall där jag ställt bilen. Hämtade Rocco som var hos farmor över dagen och sen hem! Jag plockade lite hemma, Thomas ordnade lite snabb middag och sen vilade jag fram tills att jag skulle jobba. Skönt, hann inte sova alls mycket på förmiddagen.

Nu så är jag på jobbet med Johanna, vi virkar :) Jag har gjort klart en svart mops :) Sen har jag ett par mopsar till att göra och ett par kaniner. 
Sen ska jag börja med mina egna projekt som jag tänkt ut :D

Imorgon blir jag ledig för en jobbarkompis är skyldig mig en natt så hon tar min i morgon, vi ska vara barnvakt åt Emelie och Linn så det passar bra. Ska bli roligt! :D Ska baka lite och ha lite myskväll, barnen är ju lediga på måndagen, eller ja, hela nästa vecka, så dom får ju sovmorgon.
Sen imorgon så ska Viggo och My åka till min mamma i Sika och gå runt där och sälja jultidningar :) Dom får ta buss dit vid 12 sen kommer jag ett par timmar senare så kan dom få skjuts hem, jag ska bara sova och sen städa lite hemma.

Nu åter till virkningen!!!


PUSS!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback