Hmmm

Williams pokemon blev jättekonstig så gav  upp den för ett tag och har börjat på en rosa kanin nu istället :)
Får försöka igen sen när jag blivit lite bättre :)

Beställde trosor och strumpor av en jobbarkompis för ett par månader sen, dom hade kommit nu så ska få dom i morgon. Hoppas dom passar nu bara, har gått ner en trosstorlek :S Så mina vanliga bomullstrosor, ja ni vet, vanlig modell sitter så långt upp på ryggen typ nu :S Har råkat banta bort massor av min annars så fina bulliga rumpa ;)  Haha. Får träna upp den igen tror jag bestämt!

Aja, får se i morgon hur det blir :)

I morgon är det vägningsdag dessutom!! Spännande :S
Skulle ha tagit lite bilder i dag, men hann inte komma ihåg det, haha!

Nu åter till kaninen.

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback