Kryssning!

I dag åker vi på kryssning! :D

Efter skolan sticker vi. Sen är dom lediga från skolan i morgon. Ska bloi jätteroligt :)

Har bloggat lite dåligt, och blir väl inget när vi är borta. Har äntligen iaf postat min android för att den ska få åka på lagning :) Så sen kan jag ju blogga liiiiiiiite mer från mobilen.

Var ju sugen på att köpa en ny, iphone eller ngt, men jag har lite kvar på abbonemanget, så ska vänta tills det går ut först, runt jul typ. Då har jag lovat William att han ska få min, det ser han fram emot :)

Ska virka lite ;) Höll på med en jättestor kanin till My i går, men garnet räckte inte :( och finns inget av det garnet i Rimbo, så den får vänta lite. Så nu håller jag på med en mops, den blir nog klar i dag.

Har inget förrän vi ska åka, förutom packa lite. Är ju inte alltför mycket, badkläder och lite så :)


PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback