Lite från i dag.... :)

Började ju dagen med att gå ut i skogen med Rocco och leta svamp. Så härlig höstdag, en sådan här dag uppskattar jag att bo på landet :love:

På väg....



Fina Rocco



Hade regntäcke på honom för han rullar jämt i äckliga saker och blir smutsig och dyngsur. Men han gnuggade in huvudet i något förmultnat äckel istället :S

Mne söt är han :love:




Min härliga skog....



Hittade ett stort ben :O



Jag älskar verkligen att gå och plocka svamp, strosa i skogen, bara mina egna tankar och prata med Rocco som ändå inte kan svara, haha. Sen att man får med sig det här hem, det är en bonus.
Dock hade jag tid att passa, så var tvungen att slita mig efter en och en halv timme, hade kunnat lätt gå ett par timmar till....
Resultatet...



Ser lite ut.. men är en stor korg, är minst 10 liter svamp :)


Sen på kvällen bakade My och Viggo cupcakes :D



Sen så har vi kollat på Bonde söker fru, fikat och så.
I morgon jobbar jag extra, ska försöka somna i tid. Senast om en timme.

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback