Söndag!!

Skiiiitmysig kväll i går! Jojjan kom hit, så vi hade myskväll hemma med tacos :)
Sen satt vi uppe rätt sent och drack lite vin och så, blev några glas ;)

Jojjan åkte hem vid 2, Thomas och jag var uppe ett par timmar till.

Var rätt segt i dag när jag skulle upp och åka med barnen på fotbollsavslutning :S haha.

Nu är det gjort iallafall och jag ska i väg och köra ett gympass på Friskis! Ska bli skönt. Tänkte vara med på skivstång i kväll, men jag orkar inte åka så sent, för jag måste ändå in till Rimbo nu för andra gången i dag och jag orkar inte fler vändor, så passar på nu då istället.

Skriver nog mer sen!! My kommer hem senare, Nina skulle köra henne :)

Stolta killar :)



Sparkcyklar på väg dit, nya favoritsysselsättningen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback