Städning, shopping.... :D

Jaha! Så har man lyckats shoppa igen då :S

Var på klädparty med svärmor och Nina :love:
Hittade en tröja och en kofta på 'rea-stången' sköna vardags kläder :) Sen beställde jag ett skitsnyggt skärp till mig och en cardigan till Thomas som han ska få i julklapp :) Och två par kalsonger till Viggo, ett par Björn Borg och ett par Calvin C.

Ni ska väl få en bild på mitt inköp...



Annars så har vi pysslat med städning i dag :) Kamrat Posten kommer ju i morgon :D 

Sen kom jag hem efter 20. Pojkarna la sig klockan 21, Thomas skickade dom irriterat i säng för dom uppförde sig inte!
Sen åkte han till jobbet så jag och My blev själva till Hollywood fruar!! Tjoho vad bra det är :D :D

Nu ska jag baka bröd!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback