Åhh...

Natten snart slut och jag har inte hunnit färdigt med kaninen :( Buhu.
Har gjort huvud, kropp och ett öra :S

Tar tid. Helt otroligt!

Ville så gärna ha med mig den hem i dag och ge till Viggo som hade 'tingat' den första.

Han håller dessutom på med en överraskning till mig på syslöjden. Han har slöjd på fredagar, men han skulle inte hinna klart i dag sa han, men nästa :D Spännande, jag älskar överraskningar :D

Lutar åt att han och jag åker in till Norrtälje i dag och handlar dom där inneskorna som jag har behövt köpa till honom en månad nu :S Men i dag ska det nog bli av. Blir det fint väder så är det ju supermysigt.

Men nu ska jag plocka ihop och åka hem till familjen. Ska bli sååå skönt!
Är dessutom kaffesugen... ;)

Godnatt alla eller Godmorgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback