Åhh...

Nu är det dags. Har legat och kämpat för att hålla mig vaken i soffan men det går dåligt, så lika bra att ge upp.
Risken när jag lägger mig så här tidigt är att jag vaknar vid 3-4 i natt och är pigg! Men ja, får se, ska kolla ett par småsaker till på nätet... Sen blir det kudden.


Längtar tills i morgon, ny dag, nya möjligheter, som man säger :) Mår så himla bra just nu och har så himla roligt. Ser såå mycket fram emot helgen också när jag ska parta lite :D

Såg att mitt mineralsmink kommer i morgon :D Och min svampbok :D 
Det andra sminket dröjer nog lite. Så kul att handla nytt.

I morgon skulle Viggo komma  hem efter skolan, han har lekt med kompisar hela veckan. Så blir mysigt. Vi ska nog ta med oss lite varm choklad och gå ut en sväng i skogen.
På fredag dessutom, då har mellanstadiet svampdag i skolan, så då ska han ha med sig lite fika, dom skulle få lunch från skolan, men lite varm choklad och riskakor har han bestämt :) Roligt. Då kanske han äntligen använder sina nya gummistövlar ;)

Har lite magknip, men kan bero på att jag proppade i mig en halv ask vindruvor på kvällen :|  Men går väl över.

Godnatt sen alla :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback