Baaaaaaaaakis :cool:

Ujujuj vad roligt vi hade i går :D

Först åkte jag bussen hem till Jojjan, Petra hade kommit dit redan. Korkade upp en flaska vin, eller ja, snarare en bag in box och så satte festen fart. 
Efter ett tag droppade Ann-sophie och Nina in :love:

Åt jättegod mat, drack flera glas vin och en supersmaskig grogg.

Sen stack vi ut till Teatern och dansade tills vi inte orkade längre. Superkul var det! Så roligt att bara dansa :D 
Jag, Nina och Ann-sophie delade en taxi hem sen, jag och Nina åkte hem till Lena för hon skulle sova där, Thomas kom och hämtade mig :)

Så väl hemma satt vi och pratade en stund, men jag slocknade rätt snabbt.
Nu ska jag bara softa resten av dagen. Ska strax ut och plocka svamp med Nina och Emelie. Underbart.:
Sen får vi se om jag pallar att gå på cirkelfysen i kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback