Bloggar mer i natt sen

Dåligt med bloggning i dag, men dagen gick inte riktigt som tänkt. 

Är rätt sur faktiskt. 

Jag har världens bästa liv känns det som. Och jag skriver alltid om det. I min förra blogg skrev jag dessutom om det som inte var tio poängsdagar. Men det användes av en häxa emot mig hela tiden. Så tillslut så la jag av med det.

Men nu är det slut på det. Jag tänker skriva om när jag mår dåligt, eller när jag är sur, eller när jag tycker Thomas är lika smart som en påse nötter.

För så är livet. Även om man lever med sin underbara själsfrände, (underbar för det mesta ;) ) 

Men nog om det just precis nu. Nu är jag mest irriterad för hans hjärna känns exakt precis nu som en kokt potatis. 
Sen kan jag inte bara leva ut och gråta och gapa som jag har lust med, för jag vill inte oroa barnen. 

Jag hörde mina egna föräldrar skrika på varandra ett par gånger, det var fruktansvärt. Så det lovade jag mig själv innan jag ens hade barn att jag aldrig skulle utsätta mina barn för. Aldrig.

Over and out for now.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback