En bra måndag :)

Efter att ha plockat lite hemma så gick Rocco och jag ut i skogen :) Först ville William följa med, men ångrade sig för han kände sig väldigt trött, så jag sa att jag kommer plocka svamp flera dagar, garanterat, så han kan hänga med vilken annan dag som helst :)

Efter en stunds promenerande så ringer mobilen, då säger Thomas, ' William ångrade sig och vill följa med, har du hunnit långt'

I ärlighetens namn hade jag hunnit en bit så jag frågade, hm, hur gärna vill han följa med? 
Jättegärna :D

Haha, var bara att vända då.

Då gick jag tillbaka och mötte honom på vägen, då kom Viggo från skolan, My var inte med för hon hade fått kvarsittning för att dom hade försovit sig i morse :( Inte hennes fel ju, men sen åkte hon iallafall till Fanny efter kvarsittningen så hon var glad ändå :)

Viggo hängde då också med ut i skogen och vi var ute en timme och hittade massor av svamp!!!! Som vanligt, haha. 

Pojkarna tyckte det var jättekul :) Nästa gång kan man ju ta med sig lite fika och så, bara vädret är så fint som det ännu är :)

Sen när vi kom hem hade Thomas börjat med middagen, spagetti med köttfärssås, mums. Vi åt, sen var det dags för fotbollsträning :)

Släppte av killarna sen hämtade vi My hos Fanny och åkte hem alla tre till farmor, gav farmor lite svamp och drack kaffe.

Sen hem igen, jag böt om till träningskläder och åkte till Friskis! Gick på gympa och det var skitskönt, känner mig i rätt bra form ändå och känner mig stark. Tog ut mig så mycket jag kunde. Rätt roligt pass, men inte tillräckligt utmanadnde och rätt dålig musik ärligt talat. Men var skönt!
Duschade där och åkte senare till jobbet. 

Så nu är jag här :) Ska fortsätta på Mys halsduk så den blir färdig den här jobbperioden. 

I morgon, om alla är pigga så ska vi till badhuset efter skolan.
Men alla verkar bra, William var ju lite trött, men det brukar han vara efter skolan, piggnade ju till sen.
Men My hade lite huvudvärk, men kan ju vara så att man druckigt dåligt eller vad som helst egentligen, jobbigt är det iallafall. Hoppas att det gick över sen när hon fick komma hem och ta det lugnt.

Hon ville beställa lite mangasaker från någon sida för sin månadspeng, så det ska vi väl titta på i morgon med :) Sen ha lite päls och klo vård med kaninerna, mycket man ska hinna med på veckan när man har hela familjen samlad :) 

Nog pladdrat! Måste ta något att dricka.. annars kommer huvudvärken som ett brev på posten, iom att jag har tränat!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback