Godmorgon!

My och jag har hållt på att fixa med henne inför skolfoto hela morgonen :-)
Så söt blev hon, sen blev det bråttom till bussen så jag hann inte fota :-/ Men det kommer ju ett skolfoto så småningom!
Hon ville ha lite mascara... Men jag vet inte jag, är det ok när man är 12? Tjejerna i hennes klass har det säger hon... Och hon säger att hon har haft det några gånger förut så hon fick ha liiiite då. Sminka sig och sånt vill jag absolut inte att man håller på med för tidigt, barn ska man vara så länge man kan, vuxensaker får man ett helt liv på sig att utforska. 
Men lite mascara är väl rätt harmlöst så här en speciell dag som fotodagen :-)

William ville ringa kompis här på morgonen och ville till honom efter skolan, men jag vet inte, ringa så här tidigt? Men sen kom jag ju på att dom ska ju hem till sin mamma efter skolan och dom har ju inte varit där på en vecka.
Dessutom måste han ju såfall ringa sin mamma också och fråga om det går och jag har ingen aning om när hon vaknar eller hans lillasyster, så jag fick säga nej :-/
Han kan ju ringa efter skolan såfall, han slutar ju 13.15 så finns ju tid :-) 
Om dom nu kan det, finns inte alltid möjlighet att ringa därifrån har jag märkt :-/

Hur som helst, jag ska jobba i natt :-) Med min 'nya' jobbar kompis. Så det blir roligt.
Borde kanske gå och lägga mig igen så kanske jag kan sova några timmar så behöver jag inte vila inför jobbet igen. Men jag vet inte, känner inte för det direkt. Men vore bra, i eftermiddag blir det jämt så stressigt med middag och fotboll, men jag ska känna efter en liten stund så får vi se!

Annars så händer inte så himla mycket här hemma! Nu blir det lugnt en vecka eftersom My och William inte kommer va här, tråkigt men tur att det blev på min jobbvecka, då är jag ändå så slö!

Nu ska jag kolla till kaninerna, dom hann inte det innan dom gick till bussen som dom brukar! Sen tror jag att jag kryper ner i sängen igen :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback