Godmorgon ;)

Sovmorgon som vanligt!
Vaknade lite i morse när Thomas kom hem och han hjälpte Viggo till skolan :) Viggo hade ju 'svampdag' i dag så jag pratade lite med honom och så, han var sååå glad och tyckte det skulle bli sååå roligt.

Har gått ner 0.5 kg till nu på den här veckan. Känns lite lite då jag varit väldigt duktig med maten och fått in en ny rutin. Men får vara nöjd ändå, blir nog ännu bättre också när jag får lite rutin på träningen. Måste planera min träning bättre så jag kan hålla i gång, sist tränade jag ju så jag fick träningsvärk så jag inte kunde gå eller sätta mig normalt :S Haha.

Ska på cirkelfys på söndag, det är sååå roligt :)

I dag väntar en mysig dag i Uppsala.
Viggo skulle hem til Filip efter skolan, sen ska han gå till mormors jobb och åka med henne hem :) Men jag måste köra dit hans fotbollskläder och så tänkte jag att Rocco skulle få hänga med. Slipper han vara ensam medans vi åker till Uppis, dessutom älskar han mina föräldrar och framför allt sin bror Colin :) Så då får han riktigt roligt.

I morgon ska Viggo spela fotbollsmatch dessutom, då ska morfar köra honom och ta med gammelfarfar så han får titta :love: Min farfar är 91 år och den enda av mina far och morföräldrar som är i livet. Viggo kommer gilla att han kommer! 

Nu ska jag ta lite frukost och sen vet jag inte.... tänkte låta svampskogen vara i dag, för jag orkar inte rensa massa svamp, haha, Tar sådan tid och rensa och vi ska ju åka i väg sen, tror inte det är så bra att låta svamp ligga orensade och så länge, dom börjar ruttna och så snabbt.

Nu lite frulle! PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback