Godmorgon tisdag

:)

Tog lite sovmorgon. Thomas jobbade ju i natt så han hjälpte Viggo att göra sig i ordning i morse.
Har väldigt ont i nacken :/ Väldigt jobbigt. Kanske borde prova att smörja med någon voltaren gel eller så, tror vi har något sådant hemma.

Hur som helst, Rocco och jag har precis ätit frukost, jag har ätit en skiva av mitt fröbröd och Rocco har ätit en ordentlig portion nötvom ;) Mums, haha. Luktar skit. Men han älskar det. Han är ju minst sagt kräsen, men äter mycket när han väl äter, så ofta nu äter han bara en gång om dagen, men ordentligt. Har varit det bästa sättet att få i honom det han borde äta på en dag. Han har ju alltid varit fisig med maten, men verkar som det här funkar bra! 

Nu ser jag på honom om det är någon ide att erbjuda liksom, och dom gånger han äter så här tidigt så kan han äta ett köttben på kvällen. Men ger jag honom ett sådant ben på morgonen så äter han inget mer på dagen. Och jag vill gärna att han äter sin Vom og hundemat först, så jag vet att han fått i sig vitaminer och så.
Som sagt, i dag har han gjort så, så i kväll blir det köttfest ;) Om han ändå fattade hur bra han har det, vet massor av hundar som skulle mörda för hans meny, haha :thumbup:

Om ett tag ska jag gå och kolla om posten kommit, väntar ju på min svampbok :D
Rocco och jag ska ta oss en tur om ett tag!



Har inga planer i dag direkt annars. Men Viggo ringde från skolan och ville följa med en kompis hem sen, så jag sa ja till det. Så nu måste jag ändå hämta honom i eftermiddag, alltså åka in till Rimbo, så nu funderar jag på om jag ska träna ett pass iallafall, när jag ändå är där. Men jag har väldigt ont i benen fortfarande, sjukt ont. Ser ut som jag bajsat på mig när jag går :blush:

Så får kanske bli vilodag, får se hur det känns sen, en skogspromenad kanske mjukar upp dom stackars musklerna.
Nacken som gör ont behöver inte bero på träning, snarare all den tunga lergeggan jag gick omkring med på huvudet i går i två timmar ;)
Ska smörja lite på det nu!  

Dessutom måste jag sätta på kaffe, det har jag helt glömt bort :S
Postat av: Ninnie

Kanske ska ta det lite lugnt med träningen?

Ta Hand Om Dig!!!

Va försiktig, kram!

2011-09-20 @ 17:49:02
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback