Hej hej :)

En lugn dag minst sagt, men ändå fullt upp på ett lagom vis :)

Gick ju upp, drack mitt kaffe och åt frukost med William, sen spelade vi lite Playstation :) Roligt, men han var som vanligt mycket bättre så jag åkte på stordäng kan man säga ;)

Sen körde Thomas hem honom till hans mamma, hon ville att han skulle komma hem rätt tidigt så det fick bli så! Viggo hade ju inte kommit hem än, han ville ju träffa honom, men dom kommer hem i morgon så dom kommer ha tid för varandra så det var okej :)

Ett par timmar senare så kom Nina, Erik och barnen. Jag hade lovat att visa dom lite svampställen i skogen, så vi traskade i väg. Några timmar senare så kom vi hem med 12 kg svamp :O Över 20 liter. Barnen, Linn och Emelie som bara är 5 år och 3 år var så duktiga och tyckte att det var jätteroligt. 

Sen åkte vi allihopa till kebaben och åt middag :) Under tiden som vi var i svampskogen så hade Viggo ringt och Thomas åkte och hämtade honom, så han var hemma och följde med till kebaben. 

Sen hem, slappat, har legat och vilat ett tag, var helt slut. Nu rensar jag svamp. Tar sin lilla tid kan man lugnt säga. Köksbordet är fullt med svamp för torkning. Sen blir det mycket som ska förvällas och frysas in. 

Sen när jag är färdig med det så ska Thomas och jag mysa till True Blood :love: 

I morgon på dagen står städning på schemat, behöver damma och torka golv och sådan tråkigt. Sen kommer barnen hem :D Blir en rätt lugn vecka, för jag jobbar och har en del friskis grejjer, men hela helgen är fullbokad med äventyr :D

Natti på er om jag inte skriver något mer i kväll.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback