Henna

Hennan är i håret :)

Jag lägger ut lite bilder i morgon, Thomas har med sig den bärbara till jobbet och jag gillar bättre att blogga och fixa med den, så ni får vänta :) Den har sådan bra och lätt kortläsare att föra över bilderna med och så.

Var ner till Friskis och körde en timme på gymet. Jättekul :) Men nu har jag så ont i mina lår, herregud. Trodde det blev bättre för träningsvärken att få köra ännu ett pass, men nu kan jag inte sätta mig ner ens, för det smärtar i översidan av låren, haha, så får ramla ner i soffan med raka ben ;)

I morgon ska jag nöja mig med att promenara med min fina hund :love:
Kanske leta mer svamp, gjorde inte det i dag pga allt regn.
Men har varit lite produktiv ändå, har bakat två limpor! Passar bra i regnvädret.

Thomas jobbar, väldigt tråkigt, Viggo har lagt sig. Så jag är ensam. Annars hade jag varit sugen på att tända lite ljus och kanske en brasa, men det är tråkigt själv så det struntar jag i nu. 
Funderar på att åka med Viggo och handla nya gympaskor till honom i morgon, men får se. Blir i morgon eller torsdag tror jag.

Ah, nu ska jag inta ryggläge igen. Är helt slut. Ska bara låta färgen vara i ett tag till.... Så det blir någon färg! Spännande!! :D Med Henna vet man ju inte alltid riktigt hur det ska bli.  Haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback