I morgon!

Rocco är ju hos min mamma eftersom vi var borta hela dagen i dag. Istället för att jag ska sitta och hämta honom nu på eftermiddagen så tar hon med honom till jobbet i morgon bitti så kan jag hämta honom där. Egentligen vill jag ha hem honom NU men jag orkar inte sitta och köra en timma nu.

Så eftersom jag måste åka in i morgon bitti då så ringde jag Tessan och vi bestämde oss för att ta en promenad i morgon bitti när jag hämtat voffe :) Så kuuuuuul!
Sen ska vi till friskis på kvällen. Perfekt!

Ska bli roligt att komma igång att träna, särskilt när man har kompisar som tränar där :D Ninnie, Tessan och Anna kör ju också. Känns jättekul. När jag tränade förut så gick jag jämt själv.


Nu åter till soffläge, barnen la sig precis för att sova :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback